Monday, October 13, 2008

Betty, Benedict and Beatrice

Of course I had to knit more bats, and after T's Benedict (red), Beatrice was born (purple).
Together with Betty (cleverly dressed in one of my favorite colors Orange) we have three little bats hanging out at our house.
Tomorrow the two girls will go to school with me, Benedict will move to the "boy cave" or otherwise known as T's room. For now they enjoyed hanging out in the Olive tree basking in the late afternoon sunlight.
I know, vampires don't like the sunlight. But these are not really Vampire Bats (promise)

If you want to knit some for yourself, I got the pattern here

3 comments:

anita said...

Ach wat zijn ze schattig maar moest die van Tycho niet een paar rode druppen bij zijn mond (hihihihi).

Tja en breien, ben bang dat ik niet veel verder kom dan een sjaal, dat wil zeggen als ik al de moed neem om pennen en wol te halen.

Maar Gerdien en ik gaan 8 nov naar de creadoe en daar staan ook breikramen dus ik zal mijn ogen en oren open houden voor je.

Groetjes Anita

CoasterMeg said...

Wait... wait... you knit something pur***? On purpose??

Must be one special bat!

- Meg

Anonymous said...

hoi,

nee ik denk ook niet dat het mij zal lukken!!!
maar ik moet toegeven ze zijn errrug leuk.
hoe is het verder bij jullie???

groetjes Wietsina